Tavaszi napok!
15% kedvezmény minden termékre a "tavasz" kuponkóddal!
Nordcanin táplálékkiegészítők
Biztonság
Kedvenced biztonságban tudhatod
Minőségi termékek
Termékeink között csak kiváló minőségűeket találsz
Gyors szállítás
Minden termékünket a lehető legrövidebb időn belül szállítjuk
Egyedi megoldások
Feliratok a te elképzeléseid szerint
Ti küldtétek























Segíthetünk?
GY.I.K - Gyakran kérdezitek
Fogok kapni rendelés-visszaigazolást?
Miután leadtad a rendelésed, 1-2 órán belül visszaigazolást fogsz kapni e-mailben a rendelésedről.
Ha nem kapsz rendelés-visszaigazolást vagy nem vagy biztos abban, hogy valóban leadtad a rendelésed, akkor kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Honnan fogom tudni, hogy feladták a rendelésemet?
Amint csomagod elhagyta raktárunkat, küldünk e-mailben egy megerősítést arról, hogy csomagod feladtuk.
Módosíthatom a rendelésemet vagy a szállítási címet?
Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az ügyben, hogy lehetséges-e rendelésed módosítása. Meg fogunk tenni minden tőlünk telhetőt és ha még lehetséges, módosítjuk rendelésed.
Ha hibás szállítási címet adtál meg, akkor kijavíthatod azt a futárszolgálat webhelyén, amikor csomagod már úton van.
Hogy tudom kifizetni a rendelésem?
A rendelésed bankártyával, előre utalással, vagy utánvéttel tudod kifizetni. Az utánvétes fizetés esetén a vételárat a futárnál tudod fizetni bankártyával vagy készpénzzel. Az utánvétes fizetés kényelmi díja 490ft.
Hogyan tudom kiválasztani a megfelelő méretű termékeket?
Minden termékoldalunkon megtalálható a mérettáblázat, ami alapján ki tudod választani a kutyusodnak megfelelőt. Termékeinknél is próbálunk pontos leírással segíteni a méretekre vonatkozóan, ez alapján kutyusodat megmérve tudod rendelésed leadni. A nyakörvek széles tartományban állíthatók, illetve rendelésnél Te is megadhatod az általad mért méreteket megjegyzés rovatunkba, így termékünk biztos megfelelő lesz négylábúdra. Ha valami mégsem stimmelne, írj valamelyik elérhetőségünkre és kicseréljük a terméket megfelelő méretűre.
Mit tudok tenni, ha rossz méretű nyakörvet rendeltem?
Az egyedi, gravírozott nyakörvek esetében a visszaküldés és a méretkülönbségből adódó árkülönbözet mellett egy 3000 Ft-os plusz költséget kell fizetni a táblacsere elvégzésére. A csere után a táblán a szerelésből adódó karcok, deformációk előfordulhatnak, melyért felelősséget nem vállalunk! Nem egyedileg gravírozott nyakörvek esetében a postaköltség és a méretkülönbözeti költség fizetendő. Ha bizonytalan vagy a méretet illetően, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal!
Hol tudom a gravírozáshoz megadni az adatokat?
A termékoldalon található az adatok megadásához az adat mező. Belekattintva be tudod írni az adatokat.
AIR-TAG-et tartalmaznak az AIR-TAG kompatibilis nyakörvek?
Nem, az AIR-TAG-et a nyakörv nem tartalmazza, azt külön kell beszerezni. A beszerzésben tudunk segíteni, ha szükséged van rá. Írj nekünk egy e-mailt!
Vásárlóink mondták
